Pages

Saturday, October 22, 2011

आमा



आमा,
हेरन मेर दाजु-भाई ,
आज म सँग अलगिन खोज्दैछन,
मैले उनिहरुलाई अपहेलित गरेरे,
मैले उनिहरुलाई मिचे रे, निचोरे रे 
हो आमा 
तिमी त साँची छौ 
बोलन केही शब्दहरु 
किन तिमी आज मौन छौ?


उनिहरु भन्छन 
मेर र उनिहरुका रितिरिवाज फरक छ रे 
चाल-चलन फरक छ रे 
बोलिमा भिन्नत छ रे 
हो आमा?
के तिमीले उनिहरुलाई भनिनौ 
मानबता नै धर्म हो 
दिन: दुखीको सेवा नै हाम्रो चलन हो 
अनी आमा, 
तिमीले सिकाएकी थिएनौ र 
यि निस्चल शान्त नेपाली शब्दहरु 


हेर आमा,
आज तिमीले केही बोल्नै पर्छ,
नत्र भने,
तिम्रो खुट्टा,सरिर र सिर 
आज अलगिदैछन् 
अनी तिम्रो पूर्ण शरीर हरौनेछ 
केही समयए पछी 
तिम्रो खुट्टा,सरिर र सिर पनि 
कुहिन्दै जानेछन् 
अनी आमा 
त्यतिबेला, 
म अनी मेरो पहिचान पनि हराउने छ
अनी तिमी मात्र मेरो मानसपटलमा हुनेछौ 
तिमी मात्र किताबको पानामा हुनेछौ 
आमा तिमी ईतिहास बन्नेछौ 
त्यसैले आमा,
म तिमी सँग मात्र शब्द माग्दै छु,
बोलन आमा
के हामी एक होइनौ र ?
बोलन आमा  
किन तिमी आज मौन छौ ?

                                         
                                                                           पसुपती ब्रिदा आश्रमका आमाहरु 

No comments:

Post a Comment