Pages

Wednesday, November 5, 2014

मेरी उ

एक दिन उस्ले मलाई
उसका रंगिन सपना साटेर
आफु 'श्याम-श्वेत' छु भनि
आफ्नो पढेर ठुली ज्ञानी हुने उदेस्य सुनाएर
आफु अनपढ लाटी छु भनि
अनि क्रान्तिको नाममा मान्छे मार्ने
आफु एक हत्यारा  हुँ भनि
 
फेरी
उस्ले काली छु भनि, म उस्लाई सफा देक्छु
उस्का सफा अनुहारमा समयले लगाको दाग प्रस्ट देख्छु
उस्ले पुड्कि छु भनि, म उसमा अग्लो विचार पाउछु
उस्का द्रिढ विचार अझै नि उस्तै देख्छु-फराकिला देक्छु
उस्ले चिम्रा आँखा झन् भनि, म उस्मा फराकिलो सागर देख्छु
उस्को बीरगत श्रीमानको निसानी 'उस्को छोरो' हर क्षण नाचिरहेको देख्छु उसकै आँखामा
उस्ले नाक बाङ्गो छ भनि, म उसमा सिधापन पाउँछु
सिधै उ बर्सौ लड्या थिई युद्ध मैदानमा स्वार्थहिन

म सब्दहिन भावना पस्कि रहेंथे
उस्ले चालै नपाई उस्को ओठ मेरो ओठमा राखेर
बाहुन अझै 'बच्चा' भनि
उस्को ओठ हुदै छिरेका क्रान्तिका रागहरु
अझै नि बिस्फोटिन खोज्छन -हर रात-हर दिन

No comments:

Post a Comment