Pages

Wednesday, September 17, 2014

बा, म, ऊ: प्रस्ताब

बा, मेरो बा
मलाई बाँसको फिर-फिरे बनाइदिने बा
मलाई काँधमा बोकी स्कुल लाने बा
म भन्दा पहिला आसुँ झार्ने बा
तपाइंको कथा सुन्दै हुर्केको म
आज मेरो भुत सुन्नुस है
है बा
तपाइंलाई जदौ गर्ने बिर्खेकी छोरी
तपाइंले हाल्देकै पाठशालामा भेटेको
मेरी बालसखा हो-मिठिकुमारी
उसले एक दिन टिफ़िनमा जुठो खुवाएकी थिई
त्यहि साँझ स्कुलबाट फर्कदा चुमेकी थिई
पोइला लाने आग्रह गरेकी थिई
त्यो रात जात र प्रेमको दोसाँधमा निन्द्रा नपर्दा
तपैले मोहिखाएको याद आयो बा
हामि दुवैको जात गएको आज याद आयो

थाहा छ बा
हाम्रा घर्मा बन्धुक धारी आउनु पूर्व एक दिन
उसको आँखामाक्रान्तिको ज्वाला बलेको देखे
उसले सभ्रान्तका बिरुद्ध लड्छु
जात र दमनको पर्खाल भत्काउने
आदि इत्यादि कुरा गरेकी थिए

अनि के बा,
बर्षौ पछि हिजो एक्कासी उ संग भेट्भो
उ संगै अतितको भेल आयो
जनयुद्धको उपलब्धि र क्षतिको बहस आयो
उसको बीरगत श्रीमानको मृत्यु र
उसको उपहार छोरोको कुरा आयो
अनि के बा
उसको हातबाट युद्धको गन्ध आयो
बन्धुके ठेलामा एक बेग्लै घ्रसण आयो
उसको आँखाबाट आशुँको भेल आयो
कता-कता मेरो मस्तिस्कामा प्रेमको छाल आयो
उ र म बीच नजानिँदो सामिप्यता आयो
'मेरो ओठमा उसको ओठको चिसो आयो'
बा, मेरो बा
आमाको काखको न्यास्रो लागेर आयो
अनि नि बा
एक्कासी फेरी उसैबाट प्रेमको प्रस्ताब आयो
त्यो संगै तपाइले चिया पसलमा बोलेका विचार
समानता र सहयोगिपनको याद आयो बा
बा, त्यो हेर्दा ठ्याक्कैहामि जस्तै छे
हामि जस्तै बोल्छे
अनि उसको छोरो
ठुलो-बुवाको नाति जस्तो छ
उस्ले भनेकी
तपैंमा कुप्रथाको कुनै कण बाकि छैन रे
हो बा?   

No comments:

Post a Comment