Pages

Monday, September 16, 2013

अंग्रेजीका नाममा टट्टु मास्टर भर्ति

मलाई सानोमा A B C D पड्दा सारै टाउको दुख्थ्यो।  मेरा दाजुहरु साँझमा गाम भरिका केटा-केटि भेला पारेर आँगनमा लाल्टिन बालेर पडाउनु हुन्थ्यो।  एक पटक मैले आमालाई मलाई  A B C D नपडाउनु भनि दिनु न भन्या थिए , अहिले पनि मलाई अंग्रेजी तेती रुचि लाग्दैन पड्न।  यो भयो मेरो ब्याक्तिगत कुरा।   

 पुर्बी नेपालको हिमाली जिल्ला संखुवासभाको समथर भाग, बिस्वको होचो उपत्यका तुम्लिङ्ग्टारमा अहिले काम को सिल-सिलामा मेरो दिन  बिति  राछ।  हाम्रोमा एक किसिमको बेग्लै माहुल हुन्छ बिद्यार्थी भर्ना गर्ने समयमा उत्सव नै जस्तो, बिध्यार्थिका लागि उत्सव नै हो। तुम्लिङ्ग्टारमा भने मैले अलि फरक प्रकारको उत्सव देखे।  यहाँ दुई ओटा निजि बिद्यालय छन् , भर्नाको सुरुवातमा दुइओटा बिद्यालय मिलेर एक हुने हल्ला बजारमा चल्या थियो , पछि नमिलेको हल्ला सुनियो , तेस्पछि राजनीतिक स्वोरुप लियको आभाष पाइयो पाइयो, पछि फलाना पार्टिका  आस्था बोक्ने फलानो बिद्यालय मा फलानाका पार्टीका आस्था राख्ने फलाना पार्टीमा भन्ने सम्म सुनियो।  अहिले दुवै बिद्यालयका गाडिहरु बिद्यार्थी लिन तथा घर छोड्न दौडिञ्छन।  खुसीको कुरा हो बस चढेर बिद्यालय गएको पैसा तिर्नु पर्दैन रे फरक यतिहो कुनै-कुनै बिद्यार्थी भेनको हुटमानि देख्न पाइञ्छ।  

गत सनिबार बाल दिवस रहेको यिनै बिद्यालयमा पड्ने नानीहरुबाट जानकारी पाइयो , दिनभरी बिद्यालयमा गित बाजी रहेको थियो फरक यति थियो कुनै गित साना नानीहरुको कलिलो मस्तिस्कमा नपच्ने खालका थिए।  यस्ता गित बज्नुमा मा विद्यालयको सम्पूर्ण दोष देख्दिन , सर्कारि नीतिको खाचो महसुस मात्र भयो।  यसै प्रसंगमा एउटा कुरा याद आयो , एक पटक मा पढ्या बिस्वबिध्यालयमा तराई बिध्यार्थिको कार्यक्रममा प्रमुख अथितिले सार्बजानिक स्थलमा हेर्न मिल्ने भन्दा अलि बडी नै देखेछन क्यार , भोलिनै पल्ट अबदेखि 'तेस्ता नाच' देखाउन नपाइने सूचना पार्टीमा सुचना टासियको थियो।  

बाल दिवसको भोलि पल्ट अर्थात् हिजो एक्कासी मेरो नजर औता LKG मा पढ्ने भाईको कापीमा पर्यो, उसले पड्दै गर्या कापीको केहि तस्बिर तल हेर्नु होला।  

माथिको भाईको मिसले आफैले लेखर नोट बनाई दिएको कापीको पन्ना हो।  मेरो नजर पैला यसमा परेर हास उठ्यो , उसको आमाले किन हास्नु भो, गल्ति  लेख्या छ कि के हो भनिन।  मैले भने 'गाइको कति ओटा खुट्टा हुन्छ मा यसकी मिसले गाइले दुध दिन्छ भनेर लेखिछिन ' । एक छिन हासो मचियो। 

अर्को पन्नामा मिसले पैला aeroplane को spelling गलत लेखेर काट्या छिन।
यहाँ हेर्नुस प्रस्न सुनु गर्दाको अक्षर W कतै ठुलो खालको (Capital) र कतै सानो खालको (Small) लेख्या छिन।

यस बाट के प्रस्ट हुनु पर्छ भने हाम्रो सिक्षा प्रदान गर्ने निकायले हाम्रो समाजलाई कता तिर धकेली रहेछन।  यसलाई अपराध नभनेर के भन्ने, अरबमा पसिना बगाउनेले आफ्ना नानीहरुले अरब नाधाउनु परोस भनेर दुई छाक नखाई-नखाई आफ्ना नानी हरुलाई निजि बिद्यालयमा भर्ना गर्या छन्।

बर्षको छ सय रुपया तिर्न गाह्रो भएर कुनै बेला मा छात्रब्रिति खोज्ने मलाई महिनाको ४५० तिर्न कति गाह्रो हुन्छ Nursery , LKG  मैले बुज्या छु । 

अन्त्यमा मलाई के लाग्छ भने यो देश नेताले जति अन्धकार तिर धकेल्दैछन त्यो भन्दा बडि टट्टु मास्टरले धकेल्या छन्। अहिले हाम्रो समाजमा नम्बर ओन माफिया सिक्षादिने निकायेरा र तिन्का टट्टु मास्टर हुन्।  जो हात पखालेर नया पिडिको भबिस्य अन्धकार पार्न लाही पर्या छन् , निमुखा अनपड हामि नेपालीका रगत चुसी रा छन्।  

(सरकारीमास्टरको त झन् कुरा गरी साध्य छैन, गाममा पडेलेखेका हामि हुम भनेर फुर्ति लाउन मात्र जान्दा रहेछ , SLC तथ्याङ्क हेर्ने हो भेने सुन्य )

**यसलाई गलत अर्थ नलाइदिन हुन आग्रह गर्दछु , सबै शिक्षक/बिद्यालय यस्ता छन् भन्ने मेरो अर्थ हैन**





No comments:

Post a Comment